Re: Wygodny klient ssh

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 15 Jan 2007 - 11:50:51 MET

** yacomo wrote:

> Czy ktoś mi może polecić jakiegoś przyjemnego klienta ssh ? Najlepiej
> żeby posiadał zakładki w stylu firefoxa. Czasami mam otwartych kilka
> sesji ssh w osobnych okienach. Nie jest zbyt wygodne.

Heh, putty - ale nie ma zakładek. Ew. może konsole:
http://kde-cygwin.sourceforge.net/

Tu niby widać konsole w oknie X11:
http://kde-cygwin.sourceforge.net/kde3/images/kde-3-konq.png

Generalnie dałoby się włączyć to jako samodzielne okno (rootless
window), za pomocą Xming p.

Jeżeli te sesje masz na tym samym hoście to możesz też zainteresować
się programem screen - taka implementacja zakładek ale po stronie
serwera. :)