Re: kupic xp czy czekac na viste?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 13 Jan 2007 - 21:36:41 MET

"Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> wrote in message
news:eobj8m$ulv$1@mx1.internetia.pl...
> Osoba podpisana jako Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> w artykule

> Dziwne. Nie mam takich problemów z parą OE/OEPT ani pod Win98SE, ani
> pod
> Win2kSP4.

Ja też nie miałem. Ale pod Vistą nie ma OE, tylko Windows Mail. To i tak
dobrze, że OE-PowerTool chce z nim w ogóle współpracować. W każdym
razie, w tym konkretnym przypadku wystarczyło wyłączyć przetwarzanie
wiadomości w okienkach edycji wiadomości.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/