Re: czym sledzic dostep do rejestru?

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 17:50:38 MET

> Tomasz Chmielewski w dniu 2007-01-11 16:01 pisze:
> Mam pewien program, ktory daje sie uruchomic tylko jako Administrator.
>
> Podejzewam, ze program jest po prostu zle napisany (jest to program do
> analizy danych, wiec prawa zwyklego uzytkownika powinny mu w zupelnosci
> wystarczyc), i poniewaz (chyba) nie moze przeczytac lub ustawic jakiejs
> galezi rejestru, odmawia wspolpracy.
>
> Czy jest jakies narzedzie, ktore pokaze, do jakich galezi rejestru
> probuje sie dostac dany program?

Przecież M$ daje do tego swoje narzędzie którym można zanalizować
co jest źle napisane w aplikacji i gdzie ona chce sięgać do rzeczy
do których nie powinna bo tylko admin może w nie zaglądać,
zainteresuj się MS Standart User Analyser:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=df59b474-c0b7-4422-8c70-b0d9d3d2f575&DisplayLang=en

--