Re: Reinstalacja Win 2000 Server - jak bez drugiego serwera

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 12 Jan 2007 - 12:54:38 MET

Sławek Bednarek wrote:
> Witam,
> czy jest jakas mozliwosc reinstalacji Win 2000 Server bez koniecznosci
> dodawania dodatkowego serwera (nie mam zapasowego kompa) i podnoszenia
> go do roli DC, tak by zachowac wszystkie dane o kontach uzytkownika,
> profile, dane o domenie (strukturze,uwierzytelnianiu) i tak by klienci
> nie musieli na nowo konfigurowac komp.

Znajdz jakas amszyne i zrob to z drugim kontrolerem domeny - tak bedzie
bezpieczeniej.
Bez drugiem maszyny to w zasadzie pozostaje ci zrobienie kopii
systemstate i danych ktore potrzebujesz, przeinstalowanie maszyny i
odtworzenie system state - jezeli cos sie spieprzy (na przyklad
tasiemka) i nie uda ci sie tego odtworzyc to masz problem

Z dodatkowym kontrolerem domeny nie masz przerwy w dostepie do uslug itp
i minimalizujesz ryzyko wystapienia klopotow ewentualnych

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)