Re: Skasowanie katalogu z PenDrive

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 16:52:38 MET

> "Anka S" <stona@fuw.edu.pl> wrote in message

Spróbuj je skasować Total Commanderem z wyłączoną obsługą długich nazw
plików w opcjach. Tylko nie zaglądaj tam Eksploratorem, bo może
uruchamia się wówczas w tle jakiś proces zostawiając otwarty uchwyt na
tych folderach. Ewentualnie poszukaj "Delete doctor" czy jakoś tak.

To raczej bez znaczenia, no chyba że masz tam jakąś specjalną aplikację
producencką na przykład do zakładania osobnej partycji pod dane
zaszyfrowane.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/