Uzaleznienie w skrypcie logowania od czlonkostwa w grupie

Autor: Piotr L. <piotrlg_at_sci.pam.szczecin.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 14:15:49 MET

Witam

Mam taka sytuacje. win2003 serwer i koncowki z w98 i xpprof. Calosc w
domenie.

Potrzebuje, aby uzytkownicy nalezacy do konkretnej grupy (domenowej) mieli
wykonane cos extra (scislej piszac, to czlonkowie tej grupy powinni miec
podmapowany nowy dysk) w skrypcie logowania, czego nie robia pozostali nie
bedacy czlonkami grupy. W netware bez problemu, jest warunek od bycia
czlonkiem grupy. A jak tutaj?

Dotad nie udalo mi sie znalezc takiej mozliwosci, wiec moze inny pomysl?

Nie widze mozliwosci zastosowania GPO do tego.

Pozdrawiam
Piotr L.