Problem z logowaniem Win 2000

Autor: PM <molagp_at_autocom.pl>
Data: Thu 11 Jan 2007 - 11:11:51 MET

Witam
Instalowałem jakiś program przez sieć, instalator zaczął instalować MS Java,
potem nastąpił restart. I teraz mam problem z zalogowaniem się do systemu.

Mianowicie windows uparcie twierdzi że domena "P500" nie odpowiada i w
związku z tym nie można sie zalogować, tyle tylko że to P500 to nazwa tego
komptera. Komp był kiedyś w domenie. Nie ma możliwości wyboru logowania
domena/lokalnie. W trybie awaryjnym to samo.

będe wdzięczny za wszystkie sugestie dostania się do systemu.

PM