Re: Logowanie z Win95 do Windows Server 2003

Autor: ab <abed58_at_igo1.wroc.pl>
Data: Tue 09 Jan 2007 - 09:42:52 MET

> Jest dla NT, jest dla 95. To sa dwa rozne DSClienty.
> http://support.microsoft.com/kb/288358

Fajnie. Jakos mi to umknęło.
Zainstalowałem DSClient'a i zrestartowałem komputer. Zniknął
dotychczasowy komunikat o błędzie a pojawił się kolejny:
"The domain password you supplied is not correct, or access to
your logon server has been denied."
W sugerowanym mi wcześniej tekście
http://support.microsoft.com/kb/823659/pl
znalazłem opis do komunikatu: "Podane hasło domeny jest
niepoprawne lub został zabroniony dostęp do serwera logowania" i
zapewne (mój angielski nie jest zbyt dobry) chodzi o to samo.
Idąc zgodnie z linkiem do strony
http://support.microsoft.com/kb/811497/PL/
uzyskałem informację:
"Windows 95
To resolve this behavior, upgrade the operating system (the
recommended resolution), or install the latest Active Directory
client."
No i kółko się zamyka, bo DSClienta już zainstalowałem.

> A poslugiwales sie gpedit.msc na tej maszynie?

Wchodziłem tam, ale chyba jeszcze nie zdążyłem nic narozrabiać.

--
Programy ezoteryczne:   http://abpro.of.pl
"Los Barwą Malowany" i "Życie z Reiki" - bestsellery książkowe