Problem z dodaniem WIN XP do domeny NT4.0

Autor: Turbina <turbina_at_aster.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 18:05:22 MET

Witam,
Nie moge dodac XP`ka do domeny NT4.0, wywala mi komunikat Podczas próby
połączenia domeny wystąpił bląd : Określona
 domena nie istnieje lub nie można się z nią skontaktować". Generalnie ta
domene to on "chyba" widzi, poniewaz prosi o podanie user i pass przy
dodawaniu ale potem raczy mnie takim komunikatem. Kiedy mu podaje wymyslona
domene to od razu pokazuje ze jej nie ma w sieci, a tu taki babol. W czym
moze byc problem ???? Dodam ze DNS ( pod UNIXEM ) jest na osobnym servie niz
kontroler domeny ( WINS i DHCP ). Prosze o pomoc,
Piotr.