Windows 2003 Std - padnięcie domeny?

Autor: <tomek.krasuski_at_op.pl>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 14:24:25 MET

Jak pewnie się domyślacie próbowałem już się dołączyć SBS do 2003std, jako
że SBS na samym początku wyrzuca kreatora domen w którym nie ma mozliwości
dodania go jako podrzędnego, musiałem zastosować pewien trik. mianowicie
anulowałem kreatora i poprzez polecenie DCPROMO udało mi się go dopiąć do
domeny istniejącej. I to jest mój problem bo teraz nie mogę się z żadnego
komputera zalogować do domeny.
Pewnie opis trochę nie jasny, jakby się ktoś chętny do pomocy znalazł a
potrzebował jeszcze kilku informacji to je podam.

--
Pozdrawiam
Tomasz Krasuski