Re: Czym otworzyc plik MDB ?

Autor: Fantom <szczukot_at_SPAM.poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 16:25:45 MET

> Laptopa z Accessem polecam.

Jakos niektorzy nie moga pojac, ze nie kazdy ma taki sprzet. Nawet jakis
sprzed kilku lat.
Do tego nawet jakbym mial, to nie kazdemu przychodzi do glowy, ze niektoprzy
pracuja na takich komputerach, ze nie ma sie jak do nich podlaczyc. Bo nawet
USB to marzenie, a brak FDD to zabezpieczenie (o braku sieci nie wspomne). I
jedyne co jest to CD-ROM :)

> Ludzie mam pytanie! Chcę zjeść ciastko ale aby zostało. Jak to zrobić?

Zjedz a potem zrob k.... na talerz.

Fantom