Re: Bluetooth i dwa komputery

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 14:38:04 MET

Johnny log:
> Witam
> Zrobilem siec pomiedzy dwoma notebookami za pomoca interfejsow Bluetooth.
> Dziala na sterownikach systemowych z XP. Lecz mimo ze oba interfejsy
> pracuja w BT2.0 (w specyfikacji maja transfer 5Mb/s) to moja siec ma
> 1Mb/s. Jak wycisnac wiecej?

Hi!
Zazwyczaj karty sieciowe mają we 'Właściwościach' możliwość wyboru
tryb/rodzaj transferu-sieci.
W przypadku adapterów USB jest to IMHO ograniczone. Nie ustalałem/nie
ustaliłem jeszcze dlaczego!
BTW nie spotkałem/nie znalazłem dotychczas takich, który umożliwiałby
zwiększenie (pex.: przez Właściwości karty sieciowej) z 1 MB/s do większej
(niby oferowanej:-) wartości transferu.

GL&BE
... To Next Generation BT