Re: Czym otworzyc plik MDB ?

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 11:17:14 MET

> MS Access Runtime:
> http://office.microsoft.com/en-us/access/HA011208861033.aspx

MS Access Runtime dostepny jest tylko dla posiadaczy programu
Microsoft Access w wersji Developer.
Korzystamy z niego w jednym z produktów w mojej firmie
i musze powiedzieć że jego funkcjonalność ogranicza się do uruchomienia
przygotowanego w Accessie programu
Po jego instalacji na komputerze klienta
nie pojawia sie możliwość zmiany struktur bazy danych
dodawania nowych kwerend, ani zmiany formularzy.

--
Robert Winkler