Asus z Nforce i WinHE

Autor: TLZ <TLZ_at_TLZ.COM>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 22:51:36 MET

Witam!

Próbuję zainstalować Windows XP HE na Asusie P5ND2 SE. I mimo, że sobie
przygotowałem dyskietkę ze sterownikami do SATA, to po wybraniu
sterownika, załadowaniu jeszcze czegoś w trybie przygotowania do
instalacji, następuje standardowe wyciemnienie ekranu, pokazuje sie
kursor i tak zostaje, nie daje mozliwości wejścia do wyboru dysku.
Sprzęt na 100% jest sprawny, bo VISTA się zainstalowała i z niej właśnie
piszę. Tak samo w DOSie widać dysk, bo sobie go spartycjonowałem pod DOS
Partition Magiciem. Macie jakąś solucję na XP, zeby mimo wszystko
przeszło do wyboru partycji na której ma być instalowany XP?

Aha, jak komputer tak "czeka", to wciśnięcie klawisza On/Off powoduje
wyświetlenie BSOD z informacja ze IRQ_DRIVER_NOT_LESS_OR_EQUAL

TLZ