Jesli nie msconfig to co?

Autor: latet <spam_at_xxx.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 16:36:21 MET

Witam,

Gdzie dokladnie mozna znalezc (i usunąc) wywolania
programów, ktore dzialaja rezedentnie przez caly czas,
a nie ma ich na liscie w zakladce "uruchamianie" programu msconfig?

Wlasciwie to chodzi mi o to, ze pewien program (slownik),
ktory juz usunalem, przechwycil mi klawisz F9. Teraz
w zadnym progranie, ktory uzywa F9 ten klawisz juz nie dziala,
natomiast wyskakuje wtedy okienko, ze plik xxxx.exe
(to ten usuniety slownik) nie moze byc znaleziony. I dupa.

Jak to naprawic?

Dzieki,

latet