Re: Windows XP HOME - problem.

Autor: Kajetan <kajetan_at_no.reply.addres>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 16:44:45 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:enj5mq$q9m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Taa, firma która potrzebuje jednego miejsca do wystawiania faktur.

Firmy z czasem sie powiekszaja, nie zmniejszaja. Zbyt duzo razy widzialem
jak ktos musial kupic ekstra kilkadziesiat
XP PE, bo na poczatku sobie wyobrazal ze HE bedzie wystarczajace albo wogole
sobie nie wyobrazal i nie myslal
przy poczatkowych zakupach.

> Nawet internet nie będzie tam potrzebny a wiadomo, nie ma jak kupic czegos
> innego, a osoba która to bedzie obsługiwać przeszkolona na Windows.
> OO.o Tez można pobrac z netu i używać w firmie czy trzeba kupic?

Mozna, ale nie wiem jak wyglada to od strony fiskusa. Kiedys ponoc byly z
tego tytulu problemy, ale mnie nie dotknely.

> Btw, potrzebny jest nie drogi program to wystawiani faktur za usługi.
> Znacie cos innego niż produkty "Insert" one są ździebko.. drogie.

Przykro mi, niestety.