XP SP2 i STOP :0x0000009C

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 13:37:00 MET

Witam!

Mam problem :( znowu. Objawia się on mianowicie tym ze komputer raz na jaki czas
(kilka razy w tygodniu) przestaje reagować a później wywala BSOD
[stop:0x0000009C(0x00000004, 0x80545FF0, 0xB2000000, 0x00070F0F)] testowałem w
superPI (32M) i nic (stabilnie) w EVERESTcie (test stabilności) oraz w Prime95
(Torture test 2h) temperatury niby w normie napięcia również. Czasami komputer
się zatrzymuje przy pierwszym ekranie BIOSu oraz w trakcie ładowania się XPka
przy przechodzącym niebieskim pasku. Co najdziwniejsze nie robi zrzutów pamięci
tylko staje na oknie STOPu. Problem zaczął się pojawiać po wymianie chłodzenia
na chipsecie nVIDIA nForce4 na Pentagram NP-40 Cu czy mogę jakoś zdiagnozować
przyczynę niebiesktich ekranów? Mój konfig o A64 3000+ s.939,Radeon X800GTO,
Asus A8N-E, 2x512 MiB DDR400 PC3200, 2xHDD PATA, CD-RW, DVD-RW, MadeCom MC 350W
ATX 2.0 a system Windows XP prof. SP2. Próbowałem już zmiany chłodzenia na
oryginalne (strasznie głośne) oraz wymiany taśmy do HDD na nową.

--
Pozdrawiam!
to0l