Re: Windows XP HOME - problem.

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 12:16:40 MET

Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU@gazeta.pl> w wiadomości
<news:enh9e4$5i4$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Oczywiście, dlaczego miałoby nie być można?
> W licencji nie ma zastrzeżenia, że "tylko do użytku niekomercyjnego".

Spokojnie, w następnych zmianach systemu licencji pewnie coś z tym zrobią -
już se wyliczyli, że całkiem pokaźna część dystrybutorów sprzedaje HE
firmom, i jakie m$ ponosi z tego powodu nie do zniesienia dla nich "straty".
Propagandę, że "tak się nie robi" (tzn. HE w firmie) już robią (bo na
szczęście dla uczciwych ludzi na razie więcej nie mogą zrobić)...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel