Re: Rejestr Win XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 23:24:05 MET

In news:enh9ep$d57$1@news.interia.pl,
*komte* <komte@NOSPAMpoczta.fm> typed:
> Witam,
>
> Jest uszkodzona jedna gałąź rejestru, która powinna zawierać podgałąź
> "1" i Regedit tak ją wyświetla. Ale nie można do niej wejść, zmienić
> nazwy, czy usunąć, ponieważ Regedit sygnalizuje błąd. Po eksporcie
> wygląda to następująco:
>
> [...Microsoft\Windows\Shell\Bags]
>
> a powinno
>
> [...Microsoft\Windows\Shell\Bags]
>
> [...Microsoft\Windows\Shell\Bags\1]

A nadałeś sobie uprawnienia?

> Jak mogę naprawić powyższą gałąź? Eksport i import prawidłowej wartości
> nie działa (Regedit zwraca błąd). Czy jest dostępny (najlepiej darmowy)
> program do naprawy rejestru, który naprawi konkretną gałąź rejestru?

RegistryRescue http://www.pcprivacysoftware.com/
Jeśli masz drugi system, to z niego "Zaladuj gałąż rejestru" i dokonaj
modyfikacji, po czym "Zwolnij Gałąź Rejestru"
lub wejdż do konsoli odzyskiwania i obecny plik System lud Software
(%windir%\system32\config) przenies do innego folderu, a w jedgo miejsce
skopiuj plik z folderu Repair. Wejdz do systemu i dokonaj załadowania tej
gałęzi (pliku), ktory masz przeniesiony do innego folderu. Dokonaj zmian,
zwolnij gałąź i wejx ponownie do konsoli odz... - tu wykonaj operacje
odwrotną tj. przywróc pliki na swoje miejsce.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx