Re: jak zaautomatyzowac pewien proces ?

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 11:33:29 MET

wiadomość:27d5.00000037.459b80cd@newsgate.onet.pl,
nadawca:Użytkownik
> no ostatecznie moge, ale gdzie znajde opis dla windows XP bo wszystko
> co znalazlem tyczy sie konfiguracji dla Linuksa no i po drugie czy
> mimo wszystko mozna to zrobic tak jak przedstawilem to powyzej ?

Jestem laikiem komputerowym i dałem sobie radę z no-ip - kwestia klikania
next->next->next i podania kilku danych na stronie (OIDP) i już masz swoje
stałe IP w formie twoj_nick.no-ip.info (lub inna z kilku końcówek do
wyboru) - a póżniej już w okienku programu, który siedzi cichutko w trayu
możesz sobie ustalić co ile minut programik ma spradzać i aktualizować swoje
nowe IP. Polecam ustawić co kilka minut.