Sieć domowa

Autor: Arkadiusz <arkady_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 16:33:37 MET

Witam,
Mam bezprzewodowy dostęp do internetu na dwóch komputerach za pomocą
liveboxa. Chciałbym jeszcze na tej samej bazie stworzyć sieć domową, z
możliwością wymiany danych między komputerami. Na jednym komputerze mam XP
Prof na drugim Home. Wiem, że trzeba komputerom nadać nazwy i przydzielić je
do pracy w jednej grupie roboczej oraz udostępnić pliki. Czy to wszystko, czy
należy jeszcze sieć skonfigurować. Czy konfigurację i udostępnianie w Home i
Prof przeprowadza się tak samo. Po nadaniu nazwy i przydzieleniu do grupy
roboczej próbowałem udostępnić folder i nie było takiej opcji (prawoklik na
folderze udostępnianie i zabezpieczenia i dalej nic). Czy musi być włączone
konto gościa? Proszę o szczegóły.
Pozdrawiam
Arek