Odinstalowanie sterowników

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 14:01:55 MET

Mam Bloototh na USB. Do tej pory nie było problemów z natywnymi sterami XP
dlatego jechałem na nich. Niestety coś się pokićkało (zmieniłem soft
w swoim telefonie) i BT nie funkcjonuje już z moim telefonem jak powinien.
Sprawdzałem na innym kompie - ze sterownikami dołączonymi do BT wszystko gra
a nawet jest kilka opcji, które życie by ułatwiły :)
Niestety mam problem z instalacją owych.

Zainstalowałem stery, zrestartowałem kompa. Oprogramowanie działa ale ...
nie wykrywa
BT. Po włożeniu BT urządzenie zgłasza się na sterach od XP. Po
odinstalowaniu sterów
od XP, wyjęciu i włożeniu modułu - instalują się stery od XP bez pytania
jakiegokolwiek.

Jak permanentnie usunąć natywne stery XP do BT? Teoretycznie dołączone
oprogramowanie do BT
(Blue Manager) po instalacji samo powinno zainstalować stery po podłączeniu
BT do USB, ale
niestety jak mówię - od razu instalują się natywne stery XP :(

Z góry dzięki za pomoc.

ZDrawim.