2 monitory w jednym komputerze

Autor: marek <marek-SPAM_at_esemeski.com>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 09:44:38 MET

Witam,

Mam 2 monitory LCD podpiete do jednego komputera - karta graficzna Asus Ati
Radeon 1950pro (2x dvi) podpiete przewodami DVI dual link.

Problem w tym, ze video moge odtwarzac tylko na jednym z monitorow (windows
media player, real one player, itd). Niezaleznie od tego czy kawalek czy
calosc odtwarzacza jest na drugim monitorze to mam tylko czarna plame
zamiast filmu...
Mozna to jakos obejsc?

I jeszcze jedno pytanko przy okazji -
Jak mozna zmusic taskbar do rozciagniecia sie na 2 monitory?