Re: Partycja >130 GB, stary BIOS, WinXP - czy to jest bezpieczne?

Autor: Marsjanin <12.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 01:20:52 MET

  Rok 2006 - grudzień. Dokładnie to niedziela, 31-go. Nieco po 0-ej.
  Nagle zza rogu Michal Kawecki wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Wystarczy raz zapisać do rejestru. Na wszelki wypadek zrób to
> gotowcem, żeby nie pomylić na przykład typu klucza.

Hmm, wpisałem ręcznie... Ale programik rzeczywiście, konkretny, i
sprawdza, także na podręcznym CD z niezbędnikami się znajdzie, dzięki.

> Pamiętaj też o SP4...

Jest na mojej maszynie od początku, reszta łat przyszła z czasem. :-]

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Tlen.pl :  marsjanin-tk
  Sprzedam ładowarkę do akumulatorków AA: http://je.pl/acmw