IE7 PL - permanentna awaria

Autor: Joe Chip <joe.chip_at_wywaltogowno.gazeta.pl>
Data: Sun 31 Dec 2006 - 00:04:34 MET

Witam!

Wczoraj zainstalowałem IE 7 PL (na Win XP Prof z uaktualnieniami). Efekt?
Sredni pad progamu co 2-3 minuty. Czasem przy zmianie zakladki, czasem
wystarczy ruszyc myszka. Czasem pokaze sie okno ze nastapil blad i trzeba
sie pozegnac, czasem po prostu pokaze sie pulpit, a czasem zwiecha jak
sprzed kilkunastu lat (zamrozenie ekranu). Spotkal sie ktos z podobnie
dzialajacym IE 7? Probowalem dzialac bez roznych programow (nie wylaczalem
tylko Avasta i Kerio) i nadal to samo... Odinstalwoalem takze Google Toolbar
(to zrezsta kolejny feler - IE 7 po ponownym uruchomieniu nie pamieta jak
poustawialem sobie elementy i zamiast Łączy i Google Toolbara w jednym
pasku - mam je w polowie puste jeden nad drugim). Podumowujac - porazka
niesamowita. Zzby nie bylo ze jestem przedstawicielem antymajkrosoftowego
oszolomstwa - Firefox w wersji 2.0 (poprzednie OK) w ogole nie chce mi sie
uruchomic (poza wersja awaryjna) :D

Jakies sugestie?

pzdr
Joe

PS. Opera smiga jak szalona, ale z powodu pewnych ograniczen
konfiguracyjnych i niekompatybilnosci z niektorymi stronami odpada jako
przegladarka podstawowa.