Re: Wyrazenia regularne - niech mi ktos pomoze zrozumiec

Autor: Konrad Szkudlarczyk <ROT13_xbaenqfmxhqynepmlx_ROT13_at_poczta.fm.INVALID>
Data: Sat 30 Dec 2006 - 21:35:18 MET

Sat, 30 Dec 2006 14:48:51 +0100, MrKramer napisał(a):

> Moze zle cos napisalem i sam zaprzeczam sobie. juz sie poprawiam.
>
> Chce zeby w tekscie byly wybierame linie zaczynajace sie od "To" i nie
> zawierajace litery "M", ale konczace sie dwukropkiem.

W takim razie mój pierwszy post zawierał odpowiedź: "^To[^M]*:$"

Co do drugiego problemu (wykluczenie linii, gdzie nazwa pliku zaczyna
sie od ".x"), to jest to chyba niemożliwe do osiągnięcia przy pomocy
systemu wyrażeń regularnych tego polecenia. Można osiągnąć np. taki
efekt, że druga litera nazwy nie może być 'x', ale wyłączenie ciągu
'.x' wydaje mi się niemożliwe. Z "grepem" to inna gadka...

--
Pozdrawiam
Konrad Szkudlarczyk  [konradszkudlarczyk(at)poczta(dot)fm]