[SBS] Zbyt duże logi SBS do wysłania?

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Fri 29 Dec 2006 - 12:41:45 MET

Witam wszystkich!
Skonfigurowałem Monitorowanie i raportowanie w
SBS 2003 do wysyłania logów mailem.
(Raport o użyciu serwera, Raport o wydajności serwera)

Ostatnio w logach jednego z serwerów otrzymałem mailem komunikat:
Program Small Business Server nie może dołączyć plików dziennika. Całkowity
limit rozmiaru dla dołączonych plików dziennika został przekroczony. Aby
uniknąć tego problemu w przyszłości, zmniejsz liczbę żądanych załączników
plików dziennika. Aby to zrobić, otwórz pasek zadań Monitorowanie i
raportowanie, a następnie kliknij polecenie Zmień ustawienia raportu o
stanie serwera.

Nie chcę zmieniać ilości żądanych załączników lecz zwiększyć
limit wielkości wysyłanych logów a nie mogę ustalić
w którym miejscu tego dokonać.

Czy ktoś może mi podać wskazówkę gdzie szukać tego parametru?

Korzystam z pozycji Poradnik Administratora MS Windows SBS 2003
Charlie Russel/Charon Crawford/Jason Gerend 2004r
ale nie mogłem znaleźć na ten temat informacji.

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję
Artur Dębski
http://pl.solaris-x86.org