Re: Zerowanie dysku

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 22:22:10 MET

In news:7cd2.0000001e.4593970c@newsgate.onet.pl , *Kepork* wrote:
> [...]

Zerowanie, to ma być 'fill zeros' (+/- wypełnianie zerami sektorów),
czy 'wipe' (nieodwracalne wymazywanie usuniętej zawartości)?

Programy od producenta dysku, w każdynm razie ja tak wolę.
Zresztą przez poniższe linki do nich dotrzesz.

>>> Pozdrawiam,
> Dziekuje za zainteresowanie.
> Szukajac wsrod znajomych, kolega z pracy polecil mi natomiast
> http://wired.s6n.com/files/ubcd/ubcd33-full.zip

Jak juz ciągnąć te megabajty, to może od razu najnowszą wersję,
prosto ze źródła http://www.ultimatebootcd.com/ (jest już 3.4)
konkretnie: http://www.ultimatebootcd.com/download.html

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)