konfiguracja Internet Explorera

Autor: Arkadiusz <arkady_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 28 Dec 2006 - 21:10:05 MET

Witam.
mam neostradę przez Liveboxa na komputerze stacjonarnym (karta sieciowa
bezprzewodowa na adapterze USB dostarczona przez TP) a chciałbym mieć
internet na notebooku z kartą sieciową wbudowaną w komputer. Połączenie
bezprzewodowe na notebooku konfigurowałem ręcznie i czasami rozłącza się
(chętnie poczytałbym wskazówki jaki to zrobić dokładnie), ale mam pytanie:
jak skonfigurować przeglądarkę internetową, aby wybierała połączenie
bezprzewodowe (w Opcjach internetowych nie ma żadnego połączenia); czy może
należy coś wpisać w Ustawieniach sieci LAN? Sprawdzałem jak to jest
skonfigurowane na komputerze stacjonarnym i tam znajduje się stare połączenie
neostrady, jeszcze za pomocą zwykłego modemu i kabla - neostradę miałem
wcześniej, Liveboxa dokupiłem później.
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Arek