Połaczenie WinXP z Win9x

Autor: Paweł <101pawel_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 27 Dec 2006 - 11:41:55 MET

Witam,
proszę mi powiedzieć czy jest mozliwe połaczenie poprzez kabel równoległy
(wiem - skrosowany) komputerów na jednym jest Xp a na drugim 9x. Wystarczy,
że ktoś napisze, że to zrobił ;)
Drugi problem, to to samo połączenie ale przy pomocy kart sieciowych, ale
protokołem NetBEUI. Doinstalowalem go jak trzeba na XP, ale nie wiem jak
wyłaczyć za przeproszeniem pieprzone kreatory. W starych windach wybierałem
usługę, protokół, itd - ręcznie. Teraz kreator ani myśli użyć innego
protokołu niż TCP/IP, bo taki mam też zainstalowany z powodu netu; chciałbym,
by był skonfigurowany TCP dla połączeń z siecią w pracy i NetBEUI w
połączeniach komputera w domu, komputer jest przenośny, a XP to wersja prof.

Pozdrawiam
Paweł