Re: W2000 - ciagle restarty podczas startu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 20:07:45 MET

Użytkownik "Zbyszek" <vpn@op.plk> napisał w wiadomości
news:emrni9$1nk$1@news.onet.pl...

> jak wspominalem (choc moze niezbyt jasno) to tez nie zadzialalo ...
> a sadzisz ze co jesli nie sterownik?

Hmm... jeśli to od obrazu... masz możność podmienić fizycznie kartę obrazową
na jakąś niekompatybilną?
Istnieje pewna szansa, że dzięki wykrytej niezgodności sprzetowej nie
zostanie uruchomiony sterownik karty dla której system się wywala i można
będzie usunąć "w pizdu" felerne stery (choćby przez "dodaj-usuń programy -
jak miałem problemy ze sterami swojej grafy, to pomogło, po ponownym ich
zainstalowaniu już było halo), poinstalować wymagane poprawki i spróbować
ponownie. Przy okazji odhaczyć Automatyczny Ponowny Rozruch.

BTW. Klienta sieci Microsoft networks zainstaluj, tylko odhacz mu
uruchomienie. U mnie nie chciało brać poprawek, gdy Klient był
odinstalowany.

A jeśli o huba USB chodzi - wyłącz go w BIOSie...?

--
LH
Powiadali, powiadali,