jak naprawić plik

Autor: Kobi <l.prv_at_vp.pl>
Data: Tue 26 Dec 2006 - 06:32:08 MET

Zachciało mi się przy pomocy programu TuneUp Utilities 2007 zmienić ekran
bootowania, potem przywróciłem domyślny, ale rezultatem jest strasznie
długie ładowanie profili, po wystartowaniu systemu (w tym czasie jest tylko
goła plansza tła pulpitu, bez żadnych ikon i paska narzedziowego).

Przy pomoci msconfig ustaliłem nastepujące zapisy pliku bootini:

[boot loader]
timeout=0
default=multi(0)rdisk(0)partition1WINNT
[operating systems]
multi(0)rdisk(0)partition(1)WINNT=Microsoft Windows XP
Profesjonal"/noexecute=option/fastdetect/TUTaq=MVHKUT (ten wpis jest
podświetlony)
multi(0)rdisk(0)partition(1)WINNT=Microsoft Windows XP Profesjonal (TuneUp
Backup)" noexecute=option/fastdetect/TUTaq=MVHKUT-BAK/Kernel=TUKernel.exe

Jak to można naprawić, aby przywrócić prawidłowy stan?
Kobi