Konwersja z podtawowego na dynamiczny

Autor: Winsar <Winsar_at_pocztaNOSPAM.onet.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 08:47:19 MET

Witam
Bardzo proszę o informacje bo nie wytrzymam do nowego roku :(

Postanowiłem zdalnie utworzyć macierz dyskową na serwerze Win200 Server,
korzystając z tego że nie jest on teraz wykorzystywany. W tym celu
konieczna była aktualizacja dysku podstawowego (w tym partycji rozruchowej)
na dynamiczny, tak też zrobiłem:
Prawym/uaktualnij do dynamicznego.
Wyskoczyło ostrzeżenie o tym że wszystkie systemy muszą zostać odłączone,
wcisnąłem OK, no i nic się nie stało, z wyjątkiem faktu że z lewej strony
zamiast podstawowy miałem napisane dynamiczny i pojawiła mi się czerwona
ikonka ala znak zakazu.
Pomyślałem że należy uruchomić ponownie serwer więc tak też zrobiłem no i...
nie wstał (!).
Nie mam do niego dostępu, dopiero w nowym roku i żyję w nieświadomości co z
nim mogło się stać. Czy straciłem dane? Czy może system czeka na
naciśnięcie OK...
Pozdrawiam
Winsor