Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 14:07:08 MET

in news:emhbov$fi7$1@nemesis.news.tpi.pl , *ris* wrote:
> U mnie dalej pojawia się na chwile w procesach i potem znika :)
> pozdrawiam r

Ciebie to nie dotyczy, jak się domyślam,
odpowiedź dotyczyła wywoływania apletów z panelu sterowania.
Jak rozumiem, u Ciebie panel sterowania się nie uruchamia.
W takim razie szczegóły:
1. O który konkretnie system chodzi, jest z SP2(4), jaki IE
2. Po Start, uruchom, runas /u:administrator control [OK]
 i podaniu hasła pojawia się okno cmd (jako administrator)?
a. nie
 - istnieje użytkownik administrator?
 - hasło do niego jest odpowiednie (OC nie użytkownika)?
b. tak, ale komenda control nie powoduje efektu?
 - spróbuj podać pełną nazwę ze ścieżką:
   %windir%\system32\command.exe
 - zawołaj z tego cmd explorer - wstaje?
 - znajdź plik control.exe i odpal go spod tego explorera
 - co masz w opcjach właściwości menu startowego (szczegóły,
  czy zaawansowane), zwłaszcza jak masz niekonwencjonalne menu

--
Pozdrawiam, :Sławomir Stępniak: slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)