Nie można zmienić rozdzielczości karty

Autor: slawik <slawjohn_at_polbox.com.spa.m>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 00:27:07 MET

Witam
Mam taki problem.
Zmieniłem kartę z GF 400 na Radeona 9200 (AGP). System (XP sp2) wykrył ją
poprawnie, zainstalowałem sterowniki firmowe i chciałem zmienić
rozdzielczość z 800 na 600 na wyższą... ale wtedy system robi restat... i
rozdzielczość pozostaje bez zmian.
To samo się dzieje, gdy chcę zmienić częst. odświeżania z domyślnej (60 Hz)
na wyższą.
Dodam, że karta działa w trybie 4x, bo taki wynika z możliwości płyty
(chipset I815), zaś na nowszym komputerze pracowała bez problemów, na agp
8x.
Nie wiem czy to wina tej płyty, która jest już nieco stara, czy sterowników,
czy jeszcze coś innego....
Pozdrawiam
Slawik