Re: Klawiatura ekranowa

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 17:08:58 MET

In news:0b23.000000b5.458ad5f0@newsgate.onet.pl , *Kepork* wrote:
> Witam,
> Szukam bezskutecznie klawiatury ekranowej jednak interesuje mnie uklad
> rosyjski
> a nie qwerty. Spotkal sie ktos z takim programem? Bede wdzieczny za wszelka
> pomoc.
> Pozdrawiam,
> Kepork

1. Start, ustawienia panel sterowania, opcje regionalne, zakładka 'języki',
 szczegóły, Dodaj, język rosyjski, (układ klawiatury sam sie zmieni), OK
2. będąc jeszcze w oknie szczegółów języka: Domyślny układ klawiatury -
 wybrać 'rosyjski'. Teraz OK, OK, i zamknąć panel sterowania.
3. Start, programy, akcesoria, ułatwienia dostępu, klawiatura ekranowa
Od teraz, powinna 'umieć' po rosyjsku.
Czego nie masz (ułatwień dostępu) to doinstaluj.
Wszystko w systemie.
Wesołych świąt,
с Новом Годом
(OC wpisane systemową klawiaturą ekranową :)

--
Pozdrawiam.:Sawomir Stpniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)