Re: Jak ustawic w AD

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 12:01:59 MET

Konrad R wrote:
> Witam
> Chcialem dla grupy userow ustawic automatyczne mapowanie dysku oraz
> uruchamianie pewnego programu. Moje pytanie jest takie gdzie i jak dokonac
> tego ustawienia gdzie ten skrypt przypisac, dodam ze jest to domena win
> 2003.
> Chodi o to aby na danym komputerku grupa okolo 30 osob mila zawsze zmapowany
> dysk i uruchomiony program.

Tylko na danym komputerku czy wogole te osoby?

Jezeli te osoby zawsze maja to miec to na OU w ktorym znajduja sie te
konta utworz GPO i przypisz im w tym GPO skrypt logowania ktory wykona
wszystkie czynnosci.

Jezeli wszystkie osoby na danym komputerze to umiesc ten komputer w
odpowiednim OU, zaloz tam nowe GPO, skonfiguruj skrypt logowania w tym
GPO i uzyj loopback processing mode:
http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/en/Library/33a8ff54-151a-47b7-a6c3-92aab07c2d131033.mspx

Jak jeszcze dodatkowo potrzebujesz zeby nie wszyscy a tylko czesc osob
logujacych sie na tej maszynie mialo te ustawienia, to utworz grupe,
umiesc w niej te konta i ustaw uprawnienia na tym GPO dla tej grupy
tylko do wykonywania

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ (PL blog)