Re: Połączenia sieciowe - uruchom jako - Moje miejsca sieciowe

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 00:04:13 MET

*goomish* napisał(a):

> Coś mi się widzi, że trzeba jeszcze włączyć 'Uruchom okna Eksploratora w
> osobnych procesach".

Sprawdzone, dokładnie tak należy zrobić, żeby zadziałało. Tyle, że ta
opcja powinna być zaznaczona w ustawieniach konta administracyjnego na
które będzie potem wykonywane runas.
Przy okazji:
Shift+PPM na ikonie w Panelu Sterowania i Uruchom jako... 'jakiś_admin'
działa jakoś dziwnie. Pokazuje inne (użytkownika wykonującego runas?)
opcje niż w przypadku gdy aplet uruchamia się będąc zalogowany jako
'jakis_admin'.
I druga sprawa - wraz z aktualizacją IE do wersji 7 przestała działać
sztuczka z uruchamianiem IE z innymi poświadczeniami i korzystaniem z
niego jako coś a'la Eksplorator Windows. W IE7 wycięli Pasek eksploratora
-> Foldery. C:\ czy file:///C:/ też nie działa :(.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]