Re: Aktywacja Xp?

Autor: JerzyM <jerzy.mackiewicz_nospam_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 22:59:30 MET

Dnia 21-12-06 22:21, Jarek napisał(a):

> przy instalacji wzialem serial z innego kompa i okazalo sie ze on nie pasuje
> tzn jest niepoprawny i w trakcie aktywacji kaze mi wpisac nowy.A ja
> poprawnego nie mam plyta zostala mi originalna a seriala nie mam.Co w takiej
> systuacji zrobic.Przeciez dzwoniac do MS nie podadza mi seriala od tak?

nie masz seriala = nielegalny soft
masz nauczkę na przyszłość żeby nie wrzucać do śmieci tej naklejki :-)

do MS nie masz co dzwonić bo cię na drzewo spuszczą - oczywiście uprzejmie
bo to amerykańska firma :-)

Opinie wygłaszane na newsach są moim prywatnym
zdaniem nie mającym nic wspólnego z jakimkolwiek
byłym, obecnym lub przyszłym moim pracodawcą.