Re: Do kosza?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 20:13:28 MET

"[oktan]" <skorsezi@vp.pl> wrote in message
news:emeko9$pcs$1@news.onet.pl...

> Mowisz?

Tak, spotykałem już identyczne przypadki. Nie osobiście, ale na grupach.

> Mam stary identyczny (tez maxtor tez 20GB).
> Czy ew mozna podmnienic cala elektronike i bedzie dzialac jesli jest
> dobra?

NA 100% Ci nie odpowiem, musiałbym wpierw sprawdzić czy ten dysk nie
przechowuje czasem informacji na talerzach tudzież nie ma innych
specyficznych wymagań, ale na pewno oba muszą mieć chociaż identyczną wersja
płyty PCB, no i ewetualnie firmware. Sprawdź to MHDD.

BTW w takich sprawach najlepiej zasięgać języka na odpowiednim
specjalistycznym forum, na przykład
http://forum.hddguru.com/hard-disk-drives.-repair-and-data-recovery-vf1.html
.

--