Re: Do kosza?

Autor: [oktan] <skorsezi_at_vp.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 05:04:20 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Hm. Zerofill faktycznie może trwać dłużej niż godzinę, tym się nie
> zrażaj. Choć prawdę powiedziawszy powinno wystarczyć wyzerowanie samego
> MBR i ponowne spartycjonowanie dysku.

Zerowanie mbr tez nic nie daje.

ALe jestem ogolnie mowiac zgupniety.

Zrobilem low level format powermaxem.

Restart i odpala mi sie plansza windowsa i okienko logowania (po
zrobionym low leve zarowno quick jak i full), enter i wchodzi pulpit ale
po wchwili znowu sie restartuje.(przez ulamek sekundy widoczna jest
niebieska plansza ale nie jestem w stanie dojrzec co tam wyswietla)

Odplalilem znowu i wcisnalem F8 , dalem tryb awaryjny . Zaladowal sie
normalnie wszystkie pliki sa.
Dopiero gdy uruchamiam jakikowliek exe (poza filmami , dokumentami etc.)
wywala sie.

Aha wczesniej pokazywal mi w biosie 9 GB po lowlevel format 20GB.
Przez jakis czas oczywiscie bo po wykrzaczeniu wszystko wraca do
poprzedniego stanu.

MHDD nie chce odpalac bo to jest chyba raczej do diagnostyki a ja chce
go po prostu zaorac.