Re: Najlepszy (najszybszy) program antywirusowy na P4 2GHz i 512

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 13:37:12 MET

beny_hill wrote:

> Masz ciekawy sposób określania przyczyn zaistniałej sytuacji,
> w internecie jest dużo doniesień o błedach PerfectDisku,
> w konfiguracjach w których nie ma zupełnie Kerio.
> Może czas zweryfikować poglądy ??

http://www.raxco.com/support/windows/kb_details.cfm?kbid=506
Article Details:
Installation of Kerio Personal Firewall causes Windows to crash when
PerfectDisk is run. This is caused by a bug with *fwdrv.sys* that is found
in older versions of Kerio Personal Firewall software. Please update your
Kerio Personal Firewall so that you are running their current software (as
of 7/12/05, current software is 4.1.3 - released March 30, 2005)

PerfectDisk działa u mnie bez najmniejszego problemu po pozbyciu się Kerio.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *