Re: Ikony bez podpisów

Autor: Piciu <dopiotrkaCIECIE_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 11:49:51 MET

Piciu napisał(a):

> Właśnie zrobiłem, Może to i dobre. Treść foldery czy np "Moje dokumenty"
> pokazują się w Internet Explorerze ale to chyba nic. Programy
> uruchamiaja się bezproblemowo. Jeszcze potestuje.

W sumie jest ok.
Umieściłem tą swoją stronę na pulpicie (w roli puliptu) ale dlaczego po
wybraniu (przydatnej) opcji "Zablokuj elementy pulpitu"

(Panel sterowania/Ekran/Pulpit/Dostosuj pulpit i zakładka Siec Web)

ta strona zmniejsza się, chciałbym aby przyjmowała określony rozmiar (np
1024/768 lub lepiej 1280/1024) i dlaczego ikony na tej stronie mają
obwódkę koloru tła i podpisy nie są przezroczyste?

Nie da sie tego skorygować?
Ktoś wie?

--
Pozdrawiam, Piciu