jak włączyć/wyłączyć kartę/interfejs sieciowy skryptem/pojedyńczym skrótem?

Autor: pan anatol <webmaster_at_tudorfloor.comCIACHCIACH.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 02:34:05 MET

witam

chciałem sobie ułatwić życie i włączać/wyłączać kartę sieciową pojedynczym
skrótem a nie przez klikanie w menedżerze urządzeń/połączeniach sieciowych
próbowałem polecenia netsh ale nie do końca chce mi to działać...
gdzieś znalazlem taką składnie:
 netsh int set interface name="Internet" admin=disabled
ale wybija mi błąd. :(
znalazlem jeszcze jeden programik od MS; DevCon
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;Q311272
ale jego składnia mnie przeraża, pozatym można nim całkiem pięknie sie
załatwić na cacy ;[

thanks in advance