Re: OE - dbx 2GB

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 23:03:50 MET

In news:emcadj$mqa$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Marcin* <spam@noaddress.xx> typed:
> Witam,
> Szukam jakiegoś darmowego narzędzia do odzyskania maili z dużego
> pliku dbx (2GB). Znajomy miał kilka tysięcy maili w skrzynce
> odbiorczej i Outlook Express przestał je odczytywać.
> Nie mam za bardzo czasu szperać po internecie, może ktoś z was
> zna jakiś programik do podzielenia dbx'a na kawałki np. po 1GB.
> Nie chcę narzędzi wyciągających wiadomości do *.eml, bo tych maili
> jest za dużo.

Zainteresuj się programem DBX Extract do pobrania z
http://chattanooga.net/~scochran/DBXtract.exe
http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspxi
http://www.republika.pl/gliniecki
lub
Uzyj wtyczki do Total Commander http://dbx.mparse.com/dbxplug.zip -
plugin dbxplug.wcx i skopiuj wiadomosci.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx