Win xp od nowa...

Autor: Bercik <robert_2004_at_interia.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 22:17:10 MET

Witam wszystkich grupowiczow.
Mam pytanie b. wazne. Otóż zaczyna mi sie walic system jest to pierwsza
kopia na moim komputerze jeszcze nie czyszczona oryginalna,teraz mam klopot
dalej...jezeli chcielbym zainstalowac go od nowa to wkladam plytke xp do
napedu przy restarcie i jest wszystko oki.Ale slyszalem ze przy takim "niby"
formacie(albo format c:) na dysku zostaje cos tam;/Chodzi mi o to jak
doszczetnie wyczyscic wszystkie partycje(zeby nie bylo sladow po dawnym
systemie)?(bo kiedys zauwazylem ze po formacie na swiezej kopii systemu
zostaly mi w koszu pliki sprzed reinstalacji:))Czy jest jakies narzedzie do
tego, czy moze odpowiednia komenda w DOS`ie moze to zalatwic. pomozcie jak
mozecie, zgory dzieki za podpowiedezi:)

pozdrawiam

bercik