opcje wydajnosci w XP przez GPO

Autor: marek <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 19:52:56 MET

Witam,

Czy komus udalo sie zmienic ustawienia "Opcji wydajnosci" w Windows XP,
ktore sa we wlasciwosciach systemu ? Sa to m.in. cienie, wysuwanie pol
combi, zanikanie elementow i in. Chodziloby mi o wylaczenie tych opcji, a
zostawienie tylko jednej - tej z wygladem stylow przyciskow.
Stacje pracuja w domenie W2003 Std, wiec teoretycznie moglbym to zrobic za
pomoca GPO, ale niestety przetestowalem juz wiele przykladow i zaden nie
spelnil moich oczekiwan - nie sprawdzil sie, bo albo zadzislslo czesciowo,
albo w ogole - mimo ze kontrolki byly poprawnie ustawione w XP po tych
zmianach.
Nie wchodzi w gre reczne ustawianie ich na stacach i to dla kazdego usera.
Mam na komputerach bardzo slabe, zintegrowane karty graficzne i praca na
tych komputerach staje sie uciazliwa.

Zatem pytanie do Was. Czy komus sie to udalo ?

Pozdrawiam,
Marek