Drzewo SelfUpdate nie działa

Autor: Michał K. <nn_at_gh.fr>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 09:43:55 MET

Witam

Od jakiegoś czasu zmagam się z problemem "Drzewo SelfUpdate nie działa" w
WSUS. Przerobiłem już niezliczone wskazówki proponowane tak na stronach MS
jak i wszelkich innych. I nic... Ciągle to samo.
Na jednej ze stron MS opisany jest w/w problem po zainstalowaniu SharedPoint
Services. I rzeczywiście może to mieć związek z moim "uszkodzonym" WSUS. Myk
polega jednak na tym, że niebawem po instalacji SharedPoint'a został on
odinstalowany, a rozwiązania w takiej sytuacji nigdzie nie znalazłem.
Zwracam się więc do Was, o jakieś konkretne wskazówki co jeszcze mogę zrobić
żeby wreszcie WSUS zaczął działać. Może ktoś z Was też nie rozwiązał
problemu za pomocą ogólnie dostępnych wskazówek, może wystarczy jakaś
drobnostka żeby wreszcie rozwiązać ten problem.
Będę wdzięczny, ja jestem już w totalnej kropce.

Z góry dzięki
Pozdrawiam