Win2k autoryzacja zasobu sieciowego

Autor: marcin <marcin.linuks_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 19:06:50 MET

Witam

Mam w sieci obecnie maszyny Win2000 i WinXP PRO . Działamy i w domenie i
w grupach . Zasób udostepniam w grupie . Gdy podłączam się z komputerów
z XP to mogę zamapować dysk i zapamiętać hasło do zasobu . Następne
uruchomienie bez problemu podłącza dysk sieciowy . W Windows 2000 jest
tylko login i hasło przy okienku mapowania dysku sieciowego . Jak zrobic
żeby hasło na połączenie było zapamiętane .

Myślałem zrobić to net use ale nie wychodzi mi formuła z hasłem .