Re: Przywracanie systemu - Xp

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 11:25:19 MET

"b" <dsopel@onet.pl> wrote in message
news:1166435766.890381.157310@j72g2000cwa.googlegroups.com...
> Stanalem przed dziwnym problemem.Mianowicie, mam potrzebe przywrocenia
> plikow systemowych.Reinstalacja to ostateczny krok.Objawy sa takie - Xp
> nie wstaje. "Plik/katalog c:\Windows\system wydaje sie byc uszkodzony -
> przywroc system z plyty instalacyjnej". Wszystko ok, mysle, wloze
> plytke i przywroce wszystkie pliki systemowe.I tu zonk, o ile
> instalator Windows 2000 pozwala na taka operacje to Xp nie - wlacza sie
> od razu konsola odzyskiwania.W konsoli takowej opcji nie znalazlem.Nie
> mam mozliwosci zastapienia plikow tak jak to jest w W2k.Prosze o jakies
> [...]

Na początek spróbuj przywrócić sam plik %Windows%\Repair\SYSTEM według
poniższego opisu:
Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia uruchomienie
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

Nowsze pliki rejestru znajdziesz w katalogu System Volume Information,
jednakże po pierwsze trzeba ten katalog przejąć na własność, a po drugie
mają one inne nazwy niż plik oryginalne. Można ew. spróbować przywrócić
rejestr przywracając punkt przywracania z wiersza poleceń, ale to dopiero
wtedy gdy uda się ten wiersz uruchomić:
JAK: Przywracanie systemu Windows XP do poprzedniego stanu
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;306084

Opis reinstalacji naprawczej (ale to nie pomoże jeśli instalator nie
znajdzie sprawnego rejestru):
315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341

Generalnie wszelkie operacje na rejestrze i plikach dość wygodnie robi się
tym narzędziem:
Ultimate Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/ .

--
M.   [MS-MVP]